25 Haziran 2011 Cumartesi

Yakup Abi



Gecenin geç vakti, saat olmuş üç. Herkes zilzurna sarhoş. Taksi çağırılır, duraktan Yakup Abi gelir. Abi dediğime bakmayın pisliğin tekidir. Gerçek anlamda pisliğin özü, hiçbir şaka veya dostça taşlama olmadan. Otuz beş yaşlarında saçlarında bir tutam beyazı vardır saklayamaz hiçbir zaman.  köşeli suratı ortasında kocaman bir burnu ve ağzında da sigarası bu adamı kimse sevmez. Tek başına yaşar ve geçimini bulduğu geçici işlerle sağlar. Adamın hayatı hakkında pek birşey de bilmiyorum, bilmek istemiyorum. Nasılsın Yakup Abi falan dedim. O da bugün pek iyi olmadığını öğleyin duraktan bir taksici arkadaşının şu an sürdüğü araçta başına silah dayayıp canına kıydığını söyledi. Başın sağolsun protokolünden sonra sağol dedi sustu adam.

Ne olduysa sonra pislik herif hızını arttırdı birden ve deli gibi sürmeye başladı! makas, hatalı sollama aşırı hız gırla gidiyor. Ben ve arkadaşlarım altımıza sıçıyorduk neredeyse. 

-Yakup Abi NE YAPIYORSUN ÖLDÜRÜCEK MİSİN BİZİ?!!
- Ne var oğlum ruhu arabadan çıkarmaya çalışıyorum.

Neyseki polis aracı göründü arkadan. takıldı bize ve kenara çektirdi arabayı. Memurlar Yakup Abiyi kontrol etti, adam dumanlı çıktı. Götürdüler merkeze adamı ayılttılar. Sonra öğrendik ki adam her taksi seferine dumanlı kafa ile başlıyormuş. Bugün ise gitmiş farklı ne idüğü belirsiz birşey, ara sokaktan bir travestiden almış birşeyler. Yakup Abinin sağını solunu şaşırtmış bu belirsiz madde. Şerefsiz Adam az daha bizi de kendisini de öldürüyordu. Yarın sabah haberlerinde E-5 de trajik kaza dört ölü manşetleri görücektik.

Yakup Abi geceyi merkezde geçirdi bizi de polisler eve bıraktı. Sonradan duydum Yakup Abi duraktan atılmış, milyarlık cezayı da yemiş. Beter olsun. Ama bu tek vukuatı değil. Size yaşayan en zararlı canlı Yakup Abi'nin başka vukuatlarını da anlatıcam bu en hafifi.

4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Blogunu yer imlerime ekledim. Devamını merakla bekliyorum. Ayrıca ne yap ne et hikayeyi bir şekilde fotoğraftaki kadına bağla. ehi :)

    YanıtlaSil
  3. hahaha genelde bu tarz hikayeler anlattığımda resim pek alakalı olmaz. ama denerim :) teşekkürler yorumun için.

    YanıtlaSil
  4. rangerlıktan pavyona düşmüş misali

    YanıtlaSil