18 Ocak 2013 Cuma

Hollywood - Neydim Ne Oldum




Çok güzel derler hep ama bence biraz ürkütücü. Sanki hiç göz kırpmıyor.



tenenbaum



Leo iyi yaşlandı. 



Natalie nin büyüyünce güzel olacağı belliydi.



Scarlett - Kızıl ajan avengers 2'de de olacak.



Elıjah Wood'un yeni dizisi Wilfred'i kesinlikle izleyin. Çıtır bir dizi.



Lindsay Lohan uyuşturucu batağında fotoğraflarından bıktım. Mean Girls halini seviyorum.



Başka bir güzel yaşlanan



Nedense hep kulakları ilgimi çekiyor with her spoon



Harika bir dönüşüm. Cruise bence Nicole Kidman'dan sonra dünyada yüzü en simetrik olan insan.



Milliyet gazetesinin uyuşturucu propagandası fotoğraflarından başka bu.



En sevdiğim aktrislerden. Donnie Darko'daki halini seviyorum.



Tuhaf



Hayır arkadaşlar. Çocukken kanser değildi fotoğraf tuhaf sadece.



Karizma



Yıllanmış nescafe gibi. Gittikçe koyulaşıyor



1967 doğumluymuş ben baktım merak etmeyin



Zaten yakışıklı olacağı tahmin ediliyordu ama bu kadar da değil.



Jodie Foster ne hetero ne homo. Ne de bi. Ödül konuşmasından sonra kafam bayağı karıştı.



16 yaşındayken operasyonla burnunu küçültmüş ama hazır oradayken gülümsemesini de aldırmış.



Hollywood Hollywood dedik bu adamı koymazsak olmazdı. Tim Burton'ın bodrumunda geçirdiği süre de solmuş biraz coni dep.



Niye koydum bu resmi ben de bilmiyorum. Seversiniz diye belki.



Bir Keanu Reeves bir de Kevin Bacon. Adamlar yaşlanmıyor. Bu ekolün ülkemizdeki temsilcileri Hakan Peker ve Tolga abi.



Muhteşem



Full House bir ara KanalD'de mi vardı ?


Veee şimdi de en iyi değişen erkek ünlümüzde sıra. Değişmek mi ? hayır değişmek değil pardon evrim geçirmek denebilir. Adam Levine' in işi var lan galada demiştim.

Karşınızda...








Veee ünlü değişimi kadın ödülü de şarkı söyleyen konserler veren hip bir dizi oyuncusu. Onu ilk defa bir noel filminde görmüştük. Geçirdiği evrim inanılmaz.







Taylor Momsen


Feel free to comment. Fotoğraflar http://areimages.tumblr.com/ sitesinden alındı. Bir dahaki sefere Christian Bale' in Terminatör 3 çekimleri sırasında set elemanına patlaması olayını yazıcam. Alın size bir sneak peak.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder