4 Mayıs 2013 Cumartesi

Lise Hatirasi




Burak i liseden taniyordum. Lise 2 de ayni sirada yolumuz kesisti. Surekli babasinin zenginligi ile ovunen bir cocuktu. Bu eksik ozelligine ragmen etrafinda bircok arkadasi vardi. Uzun boylu, zenginler gibi semiz olan bu cocugun tombul surtainda kendini begenmis o ifade ile bahcede gezdigi gunleri hatirlarim.

Lise hepimizin hatirlamasindan cok daha kisa surede bitti ve burak ile vedalastik. Ben bilgi universitesine burslu gittim. O ise cok prestijli ozel universite koc universitesine gitti. Birbirimizi tekrar gorecegim hic aklima gelmedi. Zaten liseden arkadaslarimla pek temasda bulunmazdim. Facebook tan beni ekledi. Ben de Kabul ettim. Burak ile konusmaya basladim. Nasilsin ne yaptin. Tum o siradan muhabbetler. Ben trt 1 icin calisan bir produksiyon sirketinde kameramanlik yapiyordum. Burak ise kendi tasimacilik sirketini acmis. Bana soyledigine gore 3 gemisi varmis ve bunlarla afrika ulkeleri, cin ve arap emirlikleri arasinda hammadde tasimacilik isini yapiyormus. Sevindim arkadasim icin. Hali vakti yerindeymis cok sukur.

Ne yazikki liseden kalma kibri gene kendini gosterdi ve iyice hava atmaya basladi bana. Laf arasinda tekirdagda bir kulubesi oldugunu, haftasonu ava gideceigini soyledi. Benim de gelmemi istiyormus. Biraz dag havasi guzel olurdu benim icin de ama ne yalan soyleyim burak a biraz gicik olmustum. Su anda isyerinde cok fena bir projemiz oldugunu ve  uzulerek gelemeyecegimi soyledim. Kac yildir konusmamisiz birsey yapmamasiz. Hem lisedeyken de o kadar yakin arkadas degildik. Bu kadar israrci olmasina anlam veremiyordum Burak in. Boyle geziler hayatta bir kere olurmus. Tum yol masraflarini o karsilayacakmis cebinden. Sanki bir lutuf yapiyormus gibi. Iyice kizmaya baslamistim ama benimkisi pasif agresif bir kizginlik. Tekrar ve tekrar burak in davetini reddettikten sonra bir firsatini bulup telefonu kapattim. 15 saniye sonra burak ile yaptigimiz konusmayi aklimdan cikarttim.

1 hafta sonra ise yazihanede kahvalti yapip cayimi icerken burakin fotograflarini tum gazetelerde gorunce nasil sok oldugumu tahmin edersiniz. Gazeteler, kelepceli fotograflari, iki sivil polisin eslik ettigi burak in yakin arkadasini tekirdagdaki kulubesinde canice katlettigini yaziyordu. Polis, kurbanin yakin cevresinde yaptigi sorgulamardan sonra buraka ulasmis ve burak herseyi itiraf etmisti. Bu da yetmezmis gibi adamin gunluk tuttugu da ortaya cikti. mansetleri butun hafta o gunlukten alintilar susledi. Megerse bu cinayeti cok onceden bir  arkadasi ile birlikte planliyorlarmis. Kulubesine pek cok kisiyi davet etmis! Ama kimse gelmeyince plani yaptiklari arkadasi ile gitmis.. ve sonucunu biliyorsunuz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder