10 Şubat 2012 Cuma

Akıllı olun

shit, if she is single, you are fighting against the world, if she is taken you only have to beat one person.
   

      ula anlamıyorum ya ben bu mevzuyu. bir erkek ne ödüyorsa kız da onu ödemeli. atıyorum dışarı mı çıkıldı. yemek yendi erkek ödedi. sonra sinema var kız ödesin abi. mevzuya gelince işte yok ataerkil toplum istemiyoruz yok vik vik. ulan sen de gir o zaman işin içine. dışarı çıkıyoruz. e arkadaş sen de öğrencisin ben de öğrenciyim. ortalama gelirimiz aynı. ailem bana al oğlum kız arkadaşınla yersin diyip fazladan 1 milyar göndermiyor açıkçası. ben artık demelerini de geçtim. yemek yeniyor ödüyorum. kız ben de ödeyim diyor tamam bir sonrakine sen ödersin ödeşiriz diyorum samimiyetimle açık açık. bir sonraki geliyor. e yine ben. ya da ne bilim gidiliyo bi kızla bi yere. oturuluyo. işte vs vs söyleniyo tatlı geliyo. bi çatal al bırak. ulan yemiceksen niye söylüyorsun sen o tatlıyı. senin bi çatal alıp yemiceğin tatlıya ben niye 10 lira veriyorum. sokaktan dilenci çevirir karnını doyururum arkadaş 10 liraya adamın. vallahi bak sinerlendim yine ha. bak abi işte sen de kıza. ben ödeyim derken hiçbir atraksiyona girişmiyorsa (çantadan cüzdanı çıkarma, parayı çıkarma gibi gibi) yol ver gitsin.

metehan01

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder